torstai 18. syyskuuta 2014

Mietteitä...

Aina välillä tulee pohdittua vaikka ja mitä. Vuosien opettelun myötä mie oon tajunnu, miten turhaa on murehtia menneitä, kun eihän sille minkään enää voi. Ainut, mitä voi tehdä, on oppia siitä, mitä on ollu ja kasvaa ihmisenä.
Niin miulle on käyny. Tokihan mie oon se ikuinen pohdiskelija, ja mietin paljon asioita etukäteen, mutta jos vertaan itteeni "vanhaan Sannaan", niin muutos on huikea.
En mie sen enempää rupee erottelee niitä juttuja, mitä joskus ollu ja tullu mietittyä, mutta miusta tän hetkine kokonaisuus on kuitenkin melko hyvä. Kun kuitenkin muistaa, miten paskasti ne asiat on joskus ollu, ja miten niihin on suhtautunu.

Mie oon monen mutkan kautta oppinu tän itsestään huolehtimisen .Miusta on hemmetin tärkeetä tehä sitä, mikä itsestään tuntuu hyvältä, satuttamatta kuitenkaan muita.

Pitää pystyy tekemään omia ratkasuja. Esim. tällä hetkellä mie oon sellases tilanteessa: oon tehny työtä, (joskin tosi lyhyen aikaa),joka on saanu miut voimaan pahoin ja stressaamaan. Eli miks mie jäisin siihen hommaan? Onneks sopimus oli määräaikanen ja loppuu kohta.
En koe, että olisin tän hetkisestä työstä saanu muuta hyvää kuin kokemuksen. Tokihan tänä päivänä on hemmetin hyvä juttu jos on se työ, mut ei sitä pidä tehdä oman terveytensä kustannuksella kuitenkaan. En mie haluu jäädä nelikymppisenä eläkkeelle kun on vatsahaava, verenpainetautia,masennusta ja kaikkee muuta siihen päälle..
Voihan se olla, että tässä(kin) tilanteessa miun ikuinen stressipallo nous taas pintaan liian herkästi, mut mie nyt oon sellane tuntosarvet esillä kulkija, nii ratkasu on nyt tämä ja näillä mennään.


Mie haluun ees hetken pystyy keskittyy omaa itteeni ja miulle tärkeisii ihmisii. Vituttanu (ups.kirosana) kun ei ole ollu tarpeeks energioita asioihin ja ihmisiin, jotka miulle merkitsee.
Sanotaanko, että mie oon joutunu oppii aika kovan käden kautta sen, miten elämä voi olla ohi hetkessä. Siks mie oon tää ihmine, mikä nyt oon ja vaan haluun, että muutkin sen tajuis.

JOO ei tosiaan pidä "painaa ku viimost päivää" jatkuvasti, mut joskus on hyvä herätä ja tajuta, ettei tää maailma ole niin paha kuin miltä näyttää ja tuntuu. Koko maapalloa meistä kukaan ei voi pelastaa, mut itestä ja rakkaista huolehtimine on SE JUST SIUN OMA maailma, josta voit pitää huolta <3

                                              Kuva voi kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa...


No, mutta joo! Olipa hieman erilainen bloggailuasia tähän aamuun...Mie lähen kohta tekemään "sitä työtä, millä on tarkoitus..."



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan mieluusti vastaan asiallisia kommentteja :)