sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Mitä elämään mahtuu?

Mie oon tehnyt töitä.
Käynyt salilla.
Oon nauttinut ystävien seurasta.
Nauttinut siitä, että elän.


Oon nauranu.
Oon purkanu ajatuksia.
Itkenyt.
Syöny "kuivaa ruokaa".
Haistellu herkkuja (ja ehkä vähän syönytkin)
Kokenut onnistumisia.



Hymyillyt.
Yllättynyt.
Kokenut itseni tärkeäksi.
Suuttunut ja ollut pettynyt.
Ollut sylinä.




Höpötellyt omia juttuja.
Kuunnellut.
Saanut läheisyyttä.
Oppinut lisää itsestäni
Saanut uuden treeniohjelman.


Olen hermostunut.
Ajatellut paljon.
Nauttinut työelämän haasteista ja palkinnoista


Olen opetellut ymmärtämään saavutuksiani.
Ollut väsynyt.
Kikattanut.
Hymyillyt lumisateelle.
Ollut serkkujen kanssa.



Tehnyt päätöksiä.
Mennyt hämilleni.
Kaivannut.
Pyytänyt apua.
Ollut rohkaisija.
Ostanut uutta.

Nauttinut toisen tekemästä ruuasta.
Saanut kannustusta.
Levännyt.

Mie olen siis elänyt. Ottanut hetkestä kiinni. Tehnyt suunnitelmia ja lähtenyt kulkemaan niitä kohti.
Ollut minä. Ymmärtänyt, että elämä on hyvin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otan mieluusti vastaan asiallisia kommentteja :)